środa, 27 stycznia 2016

Edycja: Trójmiasto

Cisza w tym miejscu trochę mnie męczyła. Przecież nie przestałam podróżować w weekendy, ciągle robię zdjęcia i szukam ciekawostek. Uwielbiam to robić i odkrywam nowe miejsca. Coś się jednak zmieniło - w przyszłym miesiącu minie rok, odkąd nie mieszkam we Wrocławiu. Wybrałam nowe miejsce na ziemi dla siebie - Trójmiasto. Ciągle zachłyśnięta jego wspaniałością zastanawiałam się jak ugryźć temat zmiany lokalizacji. Najlepiej chyba będzie po prostu zacząć publikować. 


Mam nadzieję, że miejsca, które Wam tutaj pokażę przydadzą się w wakacje. A jeśli mieszkacie na Pomorzu, to, że zainspiruje Was to do "wolnych podróży".  


Zapraszam na mój Instagram, tutaj regularnie publikuję podróże. 



Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do zostawiania komentarzy. Mile widziane propozycje ciekawych destynacji zarówno w opisywanej miejscowości, jak i ogólnie, niedaleko Wrocławia.

Uzasadniona, konstruktywna krytyka jak najbardziej, jednak prosimy bez hejtów.

Fajnie, że jesteście!